Wirtualny adres korespondencyjny - jeden z elementów wirtualnego biura

 

Zakres działania biura wirtualnego obejmuje najczęściej obsługę korespondencji. Taka profesjonalna usługa nazywana jest e-sekretariatem i cieszy się bardzo dużą popularnością. Każdy z klientów może jednak otrzymać dużo więcej sięgając po biuro wirtualne.

 

Biuro wirtualne - to nie tylko prosta usługa

Wydawać by się mogło, iż biuro wirtualne to jedynie ,,wypożyczenie” adresu dla funkcjonowania swojej firmy. Gdy nie potrzebujemy fizycznie lokalu, a nie chcemy podawać adresu zamieszkania wirtualny adres okazuje się być strzałem w dziesiątkę. Oprócz samego adresu, dodatkiem do usługi jest adres korespondencyjny. Dodatkowo lokalizacja „naszej firmy” może znaleźć się w prestiżowym miejscu, w jakim w rzeczywistości wynajem byłby dla nas finansowo nieosiągalny. W ramach rozbudowanej oferty, każdy z przedsiębiorców może otrzymać profesjonalną usługę w formie e - sekretariatu. 

 

W jaki sposób działa wirtualny adres korespondencyjny?

Wraz z założeniem firmy i decyzją o wirtualnym biurze, każdy z przedsiębiorców może zdecydować się na tak zwany pakiet rozszerzony, który obejmuje wirtualny adres korespondencyjny. To właśnie pod ten adres trafia wszelka dokumentacja firmowa. Dzięki temu zyskujemy wygodę. Poczta nie jest wysyłana na adres prywatny, gdzie często nie mamy możliwości odbioru jej bezpośrednio od listonosza. Nie tracimy czasu związanego z wizytami na poczcie, nie wysyłamy i nie odbieramy dokumentów. Robi to za nas e-sekretariat. Co więcej, nie ma dzięki temu obaw, że ważne listy, dokumenty czy paczki nie zostaną dostarczone z powodu nieobecności właściciela firmy pod prywatnym adresem. Pod adresem korespondencyjnym osoby upoważnione do odbioru są zawsze. Wykwalifikowana obsługa w pełni zajmuje się codzienną korespondencją firmy, co dla właścicieli jest ogromną korzyścią i maksymalną wygodą.

 


Wirtualny adres korespondencyjny - czyli jak obsługiwana jest korespondencja

W momencie, w którym korespondencja firmy trafia na wirtualny adres, jest archiwizowana w taki sposób, by właściciel firmy miał do niej łatwy i szybki dostęp. Otrzymane dokumenty mogą być przez obsługę biura skanowane, a następnie wysyłane klientowi na pocztę mailową, by miał do niej bezpośrednio, szybki dostęp. Oryginalne dokumenty zaś mogą być wysyłane pocztą lub być gromadzone w miejscu siedziby wirtualnego biura, a sam właściciel firmy może je osobiście odebrać. 

 

Czy taki wybór jest w stanie zadowolić i usatysfakcjonować właścicieli firm? Jeśli zależy przedsiębiorcy na oszczędności czasu i pieniędzy, a do tego na wygodzie i maksymalnym komforcie, to tak. Wirtualny adres korespondencyjny to doskonały wybór dla każdego przedsiębiorcy.